Domov > FAQ >

FAQ

Kto je Biodiacelia?

Biodiacelia vznikla v roku 2013. Sme rodinná firma, sme tu aby sa každý mohol najesť bez prekážok. Nebolo jednoduché zaplniť špajzu potravinami bez alergénov, preto sme sa rozhodli vytvoriť poriadnu ponuku pre každého. Dnes si u nás môžete vybrať zo sortimentu potravín pre potravinových alergikov ale aj kvalitné či slovenské potraviny. 


Prečo dôverať nám a nie supermarketom?

Produkty, ktoré u nás nájdete sami používame. Denne sa venujeme zlepšovaniu ponuky, z ktorej si môžete vybrať a dávame si na tom naozaj záležať. Dbáme na pôvod a zloženie potravín. U nás si vyberiete vždy to čo máte najradšej.


U nás vždy nájdete ochotný personál, ktorý vám poradí so všetkým čo ešte neviete a doporučí vám tie najlepšie produkty. 


Ako môžem nakupovať?

Navštívte nás v jednej z našich kamenných prevádzok – LINK- alebo si objednajte na našom eshope. Či už máte radšej osobný prístup alebo nakupujete radšej z pohodlia domova, vždy sme tu pre vás a urobíme maximum pre vašu spokojnosť.


Ako môžem uhradiť nákup?

V našich prevádzkach môžete platiť v hotovosti, platobnou kartou alebo stravnými poukážkami či kartami.

Po naplnení nákupného košíka si môžete na eshope vybrať z viacerých platobných možností. Ponúkame možnosť platby cez internet banking alebo pomocou platobnej karty. Na výber je aj platba na dobierku. Všetky možnosti sú rýchle a ihneď po zadaní objednávky vám balík odosielame.


Kedy môžete čakať svoje mňamky?

Nenecháme vás dlho čakať. Ihneď po zadaní objednávky sa pustíme do jej vybavovania. Ak máme produkty skladom, zpravidla odosielame ešte v daný deň. V prípade, že nám čokoľvek zákazníci vykúpili, budeme vás informovať o termíne dodania.

Napriek tomu, že makáme zo všetkých síl, môže sa niekedy termín odoslania posunúť. Vašu objednávku môžete očakávať priemerne do 2 až 5 pracovných dní.


Najrýchlejšie budete mať tovar doma ak zvolíte platbu kartou alebo na dobierku a vyberiete si spôsob dopravy kuriérom. V prípade, že požadujete expresné doručenie alebo doručenie v špeciálny deň, kontaktujte nás a urobíme maximum!


Čo dostanem zadarmo?

Objednajte si tovar za 25€ a dopravu máte od nás zadarmo.


Prišla mi zásielka a niečo nie je v poriadku..

Sme radi, keď vidíme a počujeme spokojného zákazníka. Obráťte sa na nás s reklamáciou na [email protected] s krátkym popisom nedostatku prípadne priloženou fotkou. Nájdeme riešenie ako všetko napraviť.


Ako s nami môžete byť v kontakte?

Sledujte náš -link facebook- alebo -link instagram- a dozviete sa o všetkých novinkách a výhodných akciách, ktoré máme v predajni a na eshope.



Máte ešte otázku? Napíšte nám ju cez formulár v sekcii Kontakt