Reklamačný servis Biodiacelia

Reklamačný servis Biodiacelia

U nás v Biodiacelia máme radi keď všetko šlape. Postup reklamácie je jednoduchý a my vám zaručíme, že vašu sťažnosť vybavíme rýchlo. Spoľahnite sa.


Chcem vrátiť tovar

Tovar môžete vrátiť odstúpením od kúpnej zmluvy do 14 dní od dodania tovaru. Stačí, ak nám ho pošlete na našu adresu.


Dostali ste poškodený balík alebo máte iný dôvod na reklamáciu?

Reklamáciu nám nahláste najneskôr  do 48h od prebratia tovaru.


Balík je poškodený pri preberaní 

Pri preberaní balíka od kuriérskej spoločnosti dajte pozor, či nie je balík viditeľne poškodený. Ak si všimnete, že balík javí známky poškodenia, zapíšte to do preberacie protokolu.

V prípade ak balík kvôli poškodeniu odmietnete prebrať, kontaktujte nás a nový balík vám odošleme k vašej spokojnosti


Našiel som nedostatky po otvorení balíka

Urobili sme chybu? Povedzte nám to a my urobíme všetko, aby sme ju čím skôr napravili 

V prípade poškodenia alebo zámeny produktu vám na naše náklady produkty nahradíme. 


Ako zabaliť balík v prípade reklamácie?

1. Zvoľte vhodnú krabicu

Ak tovar zasielate v krabici, v ktorej vám bol tovar dodaný, vždy skontrolujte, či krabice nie je niekde poškodená.


2. Zvoľte vhodnú výplň

Krabicu sa snažte vyplniť, aby sa tovar behom prepravy nepoškodil.

Krabicu zalepte lepiacou páskou


Všetko pripravené!


Kontakty pre oznámenie reklamácie:

Tel. č.: +421 948 733 665

E-mail: [email protected]


Adresa pre vrátenie balíka:

Biodiacelia s.r.o.

B.S.Timravy 2394/3

917 01  Trnava


V prípade reklamácie uveďte nasledujúce údaje, aby sme rýchlejšie mohli reklamáciu vybaviť.

  • dôvod reklamácie
  • číslo objednávky
  • v prípade reklamácie e-mailu fotky
  • číslo bankového účtu pre prípad vrátenia peňazí